Tuesday, June 29, 2010

豆丁大個女啦



看到沒有
叻~~~
上面那個video啊
啦啦啦~
是不是很可愛叻
那是在5月31日出世滴小baby
白白滴
很可愛的啊

不要看它小小隻
以為它很好欺負啊
剛出世不久
警覺性非常高
因為也還沒有睜開眼睛
那次我一摸它
它就兇我
很傷心的說

最近很多人喜歡說"的說"
其實我不是很喜歡
一直打很煩
也沒有必要"的說"

(我的圖不會動`其實是寫著"白癡")

咳咳
歸題歸題

上面那片子你們看到么
好像看不到是不是
如果看到的話

那我來解釋解釋


主角♥豆丁
♥豆丁老毛
內容♥豆丁搵奶`但系豆丁老毛一直同我撒嬌
地點♥我屋企後院
時間♥忘記左
拍攝人♥鄺氏芷瑩
毛色♥黑色`誒
唔系講我喔
爾爾`豆丁毛色系白白底帶D黃黃底
性格♥同佢老毛一樣甘好動

內容介紹
有一日
一個阿謀
得閒某也做
所以就走去後院

見到一隻貓
兩隻貓
豆丁女搵奶yam
跟著豆丁老毛見到我
就一直同我撒嬌
(豆丁老毛好中意嗲我`其實佢以前好驚我嘎)
以家佢見到我好似蜜糖甘刺埋來
就系甘樣
佢發嬌
一直滾來滾去
豆丁女沒開眼
又睇唔度
一直搵奶
撞來撞去
最後
終於成功啦♥

其實好得意一下既
以家既豆丁女
大個左好多啦
一個月都某
就會吃貓糧左
以前佢阿媽
起碼3個月才會咬啊
佢阿姨仲衰
超過5個月仲要我喂佢

都唔知我辛苦既

其實我算系甘樣噶啦
因為鍾意小動物
又愛心爆棚喔


唔好話我唔要面啊
我咸包嘎=="

咳咳
其實我對動物毛敏感既
唔止啊
仲要灰塵
香水

總之有D野系會弄到我敏感的
鼻子癢
眼睛癢
阿啾同流鼻水

好陰功一下嘎
所以灰塵請遠離我
如果你噴好濃既香水
話者你準備送花俾人
請唔好靠近我
唔該曬

阿裡路亞✟

咳咳
到此為止啦

仲有
好消息
感情狀況良好
對唔住
要你地擔心

THE END

No comments:

Post a Comment