Thursday, July 1, 2010

我接受唔到咯

在我聊那個話題前
我想先說說一件事情
今天我朋友說
部落太多字
懶惰去看
OMG~~

如果個個都像他那樣
那麼我的部落就沒有生意了
你們不可以這樣啊
看多點華語
這樣寫作文才會進步嘛
哈哈
很會掰一下lol



啦啦
今日叻
我好唔開心
因為我英文paper2
你估下幾多分
哼哼
我都估唔到啊
整張
得個7分


其實好傷心
又好激氣
因為我甘大個女
都沒試過拿7分

跟著我覺得好唔憤氣
因為我那篇作文有大綱
就算我加落去個D字全部錯曬
我大綱起碼有10分
他敢敢俾我4分
你地話
佢對眼系唔系生在屁股度???

!#!@#@!$

真系好惱咯
但系又點樣

我明明睇度系個個老師既名
但系佢話唔系佢改既喔
(我英文老師在考完試既時候轉學左)
就算唔系佢改
都某可能得個4分啦
有某搞錯哦

fxxk老師
你知唔知道英文成績對我來講好重要
如果合格
我排名會上好多嘎
點解你要甘樣害我地班

我paper對左23題啊
我英文可能會拿c添啊
都系你害嘎
唔好俾我知道你系邊個!
如果唔系
我一定針對你啊
廢材!!!


THE END

No comments:

Post a Comment