Thursday, June 3, 2010

我愛它♥

我屋企本來有好多只貓
但系一個個死去
現在剩下的只有3只
一隻系大貓
已經7歲啦~
一隻系中貓
1歲幾
一隻系小貓
不夠一歲


有好多顏色個只
系大貓
灰白系中貓
橙色系小貓

涅涅`
灰白色個只系我既北鼻
我愛它♥


佢好得意噶
佢既愛好系...
咬我
咬相裏面既老虎仔
同我仲有佢阿媽撒嬌~♥

你見到佢
一定愛上佢
唔知做乜野
一見都佢就咩煩惱都某曬

但系叻
今時今日
大貓老左病左
以家仲唔知佢走左佢邊度

真系擔心

而我既北鼻叻
仲死
傷心都我

佢有一日
出左去玩
跟著就唔見左成個月
一個月后叻
我放學返屋企
見到有只貓系出邊睡著
見到佢我幾開心啊
但系我一行前去
佢就走左
好似同我道別甘
嗚嗚
一定系跟佬走

所以

以家只是剩下橙色那隻
說真
以前我唔鍾意佢
因為佢成日搶佢阿媽同阿姐既食物

但系以家
原來佢已經做左人地媽媽♥

呵呵
我好開心啊
今日起身
喂貓既時候
我見到一隻沒開眼既白色貓仔

原來佢生左baby
個時我既臉系甘樣既
☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻
仲有啊
佢真系好得意arr♥
愛死佢
但系
我剛剛返屋企
佢俾佢阿媽咬走左
傷心

希望佢會返來玩下啦~

THE END

No comments:

Post a Comment