Wednesday, June 9, 2010

我要既關心唔系甘樣__



我要既關心好簡單
唔系突然其來既說教
唔系叫我唔好同男仔出街
更唔系叫我唔好拍拖

感情既野系順其自然嘎
唔系話甘小個拍唔拍拖既問題
講真
我都系唔鍾意小小個就拍拖既人
但系我唔小啦
而且
我知道乜嘢可以做
乜嘢唔可以做
請你地體諒我
支持我

唔好同我講話邊個生你出來
邊個養左你甘多年
我話過我知道
我會想

我唔會做自殺同離家出走以點野
反而你地甘樣逼我
我真系唔知我發傻上來會做點乜嘢

我要求既自由
唔系出夜街
去pub
同朋友去旅行以點野

以點野對我來講唔重要

15歲女啦
一個月才出一次街
你地就一直am我

又話危險
坐的士系危險
某錯
但系唔系個個的士司機都系壞人來噶
唔通我自己唔系想咩
我都知道危險
我自己坐的士我都系驚啊

唔好話坐的士危險
以家既人甘猖狂
就算我坐私家車
在屋企唔出街
都有可能有危險啦

好人壞人我會分
唔好話你地食鹽多過我食米
如果大人真系乜嘢都識
就唔會甘多大人俾人騙錢
俾人打劫啦
其實你地都系同我地一樣

我地只系普通人類
做左大人唔會變外星人

你地唯一可以做既
就系提醒我地
話自己睇人睇得多
唔好威脅我地

我地系你既子女
你既親人

唔系貓貓狗狗

唔系俾你地呼呼喝喝既

我唔知道你地到底明唔明白我
但系我要講既就系甘多

唔要對我說教
唔要限制我識朋友
唔要限制我一個月那一次出街
唔好連我同邊個出街都要死問
更加唔好話甘小個要拍拖來做乜嘢
甘你地大個又拍拖來做乜嘢?
如果你地話只是想有個人同你結婚生仔
甘我某野講
話拍拖只系會影響學業這些只系你地反對既藉口

仲有
旁觀者
唔知道發生咩事既人
唔好出聲
你唔知道事情經過
點知誰對誰錯?
你神啊?
KEEP YOUR MOUTH SHUT

THE END

No comments:

Post a Comment