Saturday, July 3, 2010

今日既節目行程

哦也
今日系星期六
加上我老豆返左來
所以有得同朋友去行街街

點知一去到
多左一個人添
唔話俾你地知系邊個
自己估下啦
哈哈

不過真系有驚某喜
嚇死我咯
但系都有D開心既

跟著叻
我去剃眉毛
好貴一下咯
10塊啊
跟著仲痛痛底
最cham既系
我有一個FB既朋友話
佢朋友剃
5塊罷了

俾人騙
陰功`

然後
就去唱K啦
KBOX既design又改左
裏面唔錯
但系既門就
我覺得唔系好好
變左透明門
最衰之前個單強姦案
死仔包

不過
裏面都幾得意下既
哈哈
全部都系BEAR·BEAR來噶
睇下


系唔系好得意叻
另外2幅牆都系滿曬以D`BEAR·BEAR嘎
所以循例
都系要自戀一下既


對唔住
我個樣侮辱左D甘得意既野

不過
原來沒吃野去唱歌系甘難既
我要用我全身既力來唱
唱到我好辛苦
不過好開心
有得同"好"朋友唱歌
哈哈哈

哇哇
今日我好乖一下咯
有頭箍
很美的啊
花圖案的蝴蝶結
親親送給我的

然後呢
我在map一直逛
想了很久
才捨得買那個綁頭髮的蝴蝶結
水藍色的
可以綁上學
很美滴
6塊半
然後還有一個也是花圖案滴
2塊半
加起來9塊~

次次行街返到屋企都好累啊
但系寫部落都好重要既

今日好開心啊
仲有
親親對唔住
♥♥♥


THE END

No comments:

Post a Comment