Tuesday, July 6, 2010

o(≧v≦)o



啦啦啦
其實今日要寫乜嘢我都唔知噶
但系心血來潮
寫下爽甘話啦

以排叻
我有一種想法
我覺得
小孩要有小孩既樣
至少
讀書既時候
唔該你地返教室讀書
雖然唔洗你地交學費
就算有
學費都唔系好貴
但系
你地阿爸阿媽做工好辛苦嘎
除非你阿爸阿媽唔洗做工都有好多錢啦
如果系甘
你不如唔好返學咯
去環遊世界啦

但系你要想下喔
環遊世界都要識
HOW ARE YOU
I'M FINE
HOW MUCH
WHAT O'CLOCK NOW
WHERE THE TOILET

其實我覺得
有時候D老師鬧得好對
讀書真系甘辛苦咩
聽下都好啊
唔讀書做乜嘢唔去做工

搵下錢幫屋企都好啦
仲有啊
以家D人啊

唔知做乜野
做人做到甘失敗
小路女
我雖然唔系大你地好多歲
但系你地唔好甘樣作踐自己啦
好好底一個女仔
做咩要整到自己成個[買一送一]甘樣
唔該你想下

我覺得你地大個D
一定會後悔

號外♥
我剛才看FB
看到一個專頁
不知道是好笑還是好哭

你們自己去看下

yagami chan


看了不要罵我厚
剛好我寫了這篇文章
也剛好有個實例


其實看到他的全部照片
我是又頭笑到尾的
不知道做啥
笑點很低

其實我沒有想要吐槽他
因為我覺得他是那種自殺不成的人

所以我覺得
勸他不要醬子更好

不過
其貌不揚的人
fans可真多
10分鐘前我看
只有4000++
現在
已經有5317個人了
瓦老

很厲害一下咯
我看過很多美女fans page也沒有那麼多人啊

你們說他幾夯下咯

不過
每個人心裡
都有那麼一句話

我接受唔到咯

然後
我看到一張比較正常的照片
其實
還不錯下
雖然不美
但我覺得
就算樣子不好看
你自然
好過故意想要露出些什麽
如果想要露
我建議你們拍裸照
不用那麼麻煩
男人啊
喜歡看裸的
看點不看點沒勁
懂么

我不是在鼓勵你們
我只是在用我的方法來教訓你們
勸你們
雖然語言用法不好
但我覺得說得狠點
你們才聽得進去

最後
請自愛!!!!

THE END

No comments:

Post a Comment