Sunday, July 11, 2010

今日我心情靚♥

呼呼
今日以篇文章叻
又系我挨累寫既
因為我剛去完街街返來
每次都系甘樣咖
真系容易累

好啦~
入正題

某一日

我夢寐以求既野
終於得手拉
哈哈哈
開心度我BOOM


我最想要既野

就系依個啦~


啦啦
你知唔知依個系乜嘢來噶?
系卷髮棒啊
但系我卷唔出好靚
所以有待研究
我會好努力嘎啦`

仲有叻
個日我爸發達左
夜晚
又走去買左一部20寸既MONITOR

哈哈哈
開心死我
換左之後
個感覺好左好多
睇戲睇得好爽
但系啊
睇相既時候怪怪底
因為拉大左好多
變左大臉怪

跟住叻
就系要講今日既話題拉~

昨日我哥返左來
佢好好咯
帶我去睇戲
睇個套THE TWLIGHT SAGA' ECLIPSE



等第三部等到我頸都長埋啊
不愧我等得甘辛苦
真系好睇
EDWARD真系靚仔
但系其實我覺得死左個個JAMES都好靚仔
雖然佢做衰人

有睇以套戲既人系唔系都等度好興奮叻
不過我個人覺得
第一部好睇D
以部驚喜唔多
希望第四部唔好令我失望啦
仲未睇既人
好快D去睇啦

不過如果你屋企電視大
買返屋企煲碟都唔錯既

睇完戲叻
其實我系悶都好犀利嘎咯
因為我同我哥
跟住佢朋友仲有佢女朋友
哇哇
我跟住佢地尾
都唔知做乜嘢好
跟住個個女仔仲撞度佢朋友
唱K喔
我都無識佢地
邊度唱得出啦
某位曬錢
所以都系自己行下
好彩男人來陪我咯
唔系我自己一個
俾人拐左去

系喔
都某人想拐我啦
"你想多左拉"

哈哈
唔好打我啊~~o(>_<)o ~~
等啊等
等度我荷包某左錢
好彩救星到啦
因為我肚餓
某錢吃野啊
你覺唔覺得我好陰功
一個大人
荷包10塊都某
5塊吃都D乜嘢
我都唔知道

男人啊男人
最錫系你啦~
↖(^ω^)↗
叫左蛋包飯
跟住點樣
我最中意噶咯
吃唔曬
其實唔系我怕男人睇度我吃相
佢成日睇住我吃野
變態佬甘樣

其實叻
系我既壞習慣
我鍾意第一輪
吃小小野就飽嘎啦
跟住叻
過左半小時
肚就開始咕咕聲啦
所以系少吃多餐
如果你地問我做乜嘢唔會肥既話
我建議你地試下少吃多餐
不過我應該系唔容易肥既體質
因為我既食量嚇死你
對一個女仔來講啦~

吶呐呐
我唔系曬命我無識肥啊
分享下傘嘛
唔好甘樣
甘敏感做乜嘢
做女仔唔可以甘小氣嘎
男仔更加唔洗講啦

吃完野
我地去玩大頭貼
今次以架機好好嘎啦
數到12345
之前個架123傘啊
真系客氣
lolx

不過叻
我唔會睇日文
亂亂按
跟住
........
我負責弄個兩張
唔可以EDIT左
男人話我手多多亂亂按

對唔住咯

其實我唔知點解咯
D大頭貼機好似唔鍾意我甘樣
好笑=.="

其實有D心痛
個張明明好靚


算數
下次我問清問楚

影完啦
跟住做乜嘢
做下運動

同男人表妹去掉籃球
哈哈哈
好笑咯
我地兩個好似傻婆甘樣
一直叫叫叫
好似自己屋企甘樣
休息時間既時候
我望返回頭
哇哇
嚇到我咯
好多人圍著我地

沒見過人丟籃球丟到叫甘大聲
不過玩返既時候都系死甘叫

哈哈
俾我地玩到第四輪喔
系唔系好犀利
我地唔系假假底
扮野嘎
因為我地兩個都好高
容易丟D

爽死
不過手軟

所以叻
我覺得今日玩度好開心=]

希望有下次啦~
THE END

No comments:

Post a Comment