Monday, August 30, 2010

點解你地一定要甘樣對我
有時候我真系想做貓好過
你講得冇錯
我同只貓講野仲好過同你地講野啊
因為貓唔會乜嘢都鬧我
唔會屈我啊
更加唔會重男輕女

我想問你
如果你唔鍾意女仔
點解你要生我出來啊
點解你唔落左我啊
個時候
我做貓做狗做乞丐
可能都開心過以家啊

我成日忍到半夜
哭住來打部落為左D乜嘢啊
為左你地睇度
會對我好D啊
唔系啊
我系想你地答我
究竟我在你地心目中系唔系一條蟲都不如啊

你成日同我講
話生做你既女
有幾好幾好

我要既野唔系錢啊
我要感情啊
我要你地真正關心我啊
次次我出街
你地就只是擔心我俾人捉
成日話吃鹽多過我吃米
我識個D就全部都系衰人
阿哥識個D就全部都系乖人
因為點解
因為阿哥讀好班
我讀差班
讀差班識差人系唔系

我唔開心
我哭既時候
我寧願你地唔好出聲哄我
我都唔想聽都個句野
咸乜嘢
我未死
等我死左先咸啦

我聽到以句野既時候
我可以講乜嘢啊
我乜嘢都唔想講啊
我個心好似停左心跳甘樣

唔系次次
你地鬧完我之後
買D野來補償返俾我
我就會開心嘎

阿媽
你成日話
我搖下屁股
就知道我要乜嘢
甘你以家知唔知我要乜嘢啊

你有唔有想過
當你鬧完我之後
我發洩講出來個D野都系晦氣話啊
但系你鬧我鬧的仲犀利

我以家真系一百萬個唔開心
我好討厭我生在依個家庭

我好唔開心啊!

No comments:

Post a Comment