Sunday, August 22, 2010

我以家好7唔爽!

ANTI ALEXANDER HO
ANTI ALEXANDER HO
ANTI ALEXANDER HO
ANTI ALEXANDER HO
ANTI ALEXANDER HO


以度唔歡迎你
麻煩即時彈開

我以家見度你
我一定行前去打死你

你好7有面啦以家
系唔系未見過我講粗口
以家見度啦
開心冇
俾自己既女朋友用粗口惱
你最犀利嘎啦以家!

要玩發神經
我同你講
你女朋友我喪起上來
都系變態嘎
你唔好三分顏色上大雄
忍左我好耐啊
唔爽就分手
我同你講
我以家唔痛唔癢
你激惱我
就算你以家發生D乜事我眼尾都唔會睇下你

你最犀利系乜嘢
扮可憐咯
繼續拉
同你朋友講多D我地既野
記得唔衰既唔好講
話我野蠻霸道啦
話我成日惱你啦
話我成日講你以樣講你個樣啦
話你收左我好多委屈啦
你以家好7好面嘎啦

講啦
講多D去
你知唔知做乜嘢你朋友會唔鍾意我啊
如果佢地只系睇我面子書既狀態
會睇度甘多野
哈哈
好笑咯
只是知道我對你幾衰法
最好我系冇對你好既
我野蠻到冇人有既
佛都有火??
乜嘢同我一起以條路系你選既?
甘委屈你
我系唔系要同你講對唔住啊

呸!
我以家好後悔啊
點解之前要心軟
唔一了百了了結左這段孽情
唔好覺得我以家唔開心
所以講以D野
我從來唔會因為唔開心瘋言瘋語

以D全部都系真心話
其實我真系好討厭你
討厭到好想一巴兩巴打死你

我想問下
我地以次系為左D乜嘢吵

你要知道
系因為你
系你!
以為自己乜嘢都系對既
而我就乜嘢都系錯既
定系你覺得
次次我都比你屈
所以你覺得我依次都會甘7蠢啊

之前我都俾你屈過唔少啦

你知唔知
我以次
我個心真系痛嘎?
我哭啊
我第一次因為俾人屈而甘心痛啊
個個人仲系你啊
賤人!
點解你次次都唔信我
次次都覺得自己系對各個啊?
你知唔知道你好自私啊!!

我仲想問你啊
我答你"够了沒有"
點解你覺得我對你冇耐性啊
因為點解你知道冇
因為在你心中
我做乜嘢
講乜嘢
都系發脾氣
所以你連問都唔問
就先下手為強
發我神經

我以家可以發誓
如果我講那句話
系存心吵架
我聽日返學俾車撞死!!!!
死無全屍!!!!!

你系唔系後悔啊
系唔系覺得自己好錯啊
系唔系好想講對唔住啊

唔好意思
你依次徹底玩殘我
我真系癡線啦
我想在你面前死左去俾你心一世內疚死啊!

死賤人!
我地玩完!!!

No comments:

Post a Comment