Friday, October 8, 2010

不切實際



今日我想打廣東話
大家遷就下我啦

不切實際
大家可以冧到D乜嘢啊
我由細到大
都覺得自己同別人唔一樣
有乜唔一樣嘞
其實自己都唔知道
可能就系個顆與眾不同既心同普通人唔一樣啦

細細個
屋企環境唔系咁好
雖然有得吃有得住
但系
邊個小朋友
細個個時唔鍾意吵啊媽買野嘞
懂事啦
一直冧住
如果//
如果出生在富貴家庭
就可以想要乜嘢就乜嘢
可以買好多自己鍾意既野
可以買好多靚衫靚鞋
可以日日吃自己想吃既野
得閒就叫司機載埋朋友仔一齊去行街買野
去高級餐廳飲下摩卡

以D野
算唔算不切實際啊

SKIP ♥

其實依個世界
個個都以為自己好特別
其實佢只系整個世界人口既一隻蟻仔

依個世界
日日都有人死
日日都有人生

我以刻寫跟BLOG
可能我靜間返房訓覺
聽日就會一訓不醒

我今日介意我男人對我唔夠好
聽日覺得佢系全世界對我最好既人

好多餘

其實D人死左
都冇乜唔好
起碼
如果2012真系世界末日
都唔系甘痛苦啊嘛
人總會死既
死左投胎
冇幾耐就會呱呱落地
咩系從新開始

但系我下世可無可以直接跳去18歲
讀書好煩啊
雖然唔讀唔得
小太妹
唔稱我啊

SKIP ♥

人始終系人
私欲
邊個冇
個個都想自己好
個個都想自己系有錢人
起碼唔系做得甘辛苦


用廁紙來當啦
抱著來訓
一定發好夢
不過
美夢喔
可遇不可求啊

日日都有甘多人去買萬字
為乜嘢
唔同真系買爽咩
咩又系不切實際
萬字甘容易中
萬字行收檔咯
中埋中埋都唔夠俾碼錶錢

SKIP ♥

靚女靚仔我見多啊
識就唔系識
聽人講都唔可以盡信
5分真
5分假
甘你信唔信


我信自己對眼
我信自己對眼所睇都既
其實佢地系乜人
多留意就知道噶啦

但系自己所覺得既都唔一定am曬
畢竟
人不可以貌相

天使面孔魔鬼心腸
見得多啦
我周圍大把

甘你又唔好認為系自己
我D朋友話多唔多
話少唔少
而且可能無系自己朋友嘞

啊哈
好姐妹們
系唔系好想八下嘞
返學唔好問我
我唔會招供噶
除非有3串台灣香腸

(¯﹃¯)

其實靚仔靚女睇得多
會悶既
雖然種類仲多過雪糕口味

>成日都掛著食<

不切實際唔壞
但系太著迷在自己既世界中
會上腦噶

傻傻底就無好啦
唔開心既時候
冧下D野來哄自己就好啦
祝你地有個美夢
早投

THE END

No comments:

Post a Comment